Де на сайті подивитися розклад автобусів?
Подивитися розклад автобусів можна в меню яке знаходиться у верхній частині сайту, натиснувши кнопку «Розклад». Після того як ви вкажете виберіть рейс в меню пошуку, а також дату відправлення, перед вами відобразитися актуальний розклад автобусів по потрібному вам маршруту.
Як здати квиток?
Для повернення квитків діють наступні правила: Здача квитка за 48 годин до поїздки вилучається 15%. Здача квитка за 24 години вилучається 50% У день поїздки сума за квиток не повертається. Для здачі квитка необхідно зв'язатися з службою підтримки, вислати паспортні дані, копію квитка і реквізити куди перевести гроші за квиток.
Як отримати квиток?
При бронюванні пасажир вказує в окремій графі свою електронну адресу, після оплати квитка і надходження грошей на рахунок, квиток автоматично відправляється пасажиру.
Як дізнатися номер на водія?
Для зв'язку з водієм користувачі сайту можуть скористатися функцією «Розклад». Також в квитку вказано конактний номер служби підтримки.
Чи діють якісь знижки на квитки?
-10% При наявності міжнародного студентського -10% -пассажірам Після 60 років. -діти-До 4 років 80% знижка, діти до 12 років, знижка 50%.
Які правила перевезення багажу?
Пасажиру дозволяється перевозити одну сумку вагою до 25 кілограм, розміром 306 080, і другу вагою до 5 кілограм. Якщо пасажир має додатковий багаж, він оплачується в залежності від тарифів перевізника і якщо дозволяє місткість автобуса.
Чи можна перевозити з собою тварину?
Тварини перевозяться в спеціальних боксах - для цього необхідно мати всі відповідні документи на перевезення тварин і підтвердження від перевізника на дозвіл перевезення тварини.
Чому не був здійснений повернення коштів?
Кошти не повертаються пасажиру з наступних причин: - Якщо він пасажир не з'явився на годину відправлення (запізнення). - Без надання необхідних всі документів для повернення.
Чи входить страховка у вартість квитка?
Страховка входить у вартість квитка (компанія Musil Tour)
Куди можна відправити побажання та пропозиції по роботі компанії?
Всі побажання, пропозиції і скарги ви можете відправляти на електронну адресу East-Express-ua@ukr.net або через зворотний форму зв'язку на нашому сайті.
Чи можна в квитку змінити дату виїзду?
У квитку пасажир категорично не повинен і не має права нічого міняти, в ув'язненні бронювання необхідно щоб пасажир підтвердив що все вибрав вірно, і тільки потім оплачує квиток.
Чи можна не роздруковувати квиток, а показати його з телефону?
Квиток необхідно роздрукувати
Як бути, якщо в імені / прізвища допущена помилка?
Якщо пасажир допустив одну помилку в прізвищі, це допустимо, але пасажир буде самостійно відповідати на пропускному пункті за свої документи

Покупка онлайн
за 5 минут


Безопасная
оплата картой


Возврат
без проблем


Получение билета
онлайн

Мы предлагаем бесплатные советы о выгодных путешествиях по Украине и за границу. Хотите их получать?

Подпишитесь на рассылку, чтобы первым получать интересные предложения, новости и скидки
20354
подписчиков